כל טכנאי בחטיבת השירות ישנו מסופון שירות מתקדם, המאפשר ללקוחות שליטה מידית בנעשה באתר.
- קריאת שירות: קבלת הקריאה וניהולה, כולל פתיחת וסגירת הקריאה וביצוע כל הפעולות הנדרשות (ניפוק חלקים, תיעוד המידע, החתמת הלקוח וכו').
- קבלת סחורה אצל הספקים: כאשר נדרשת התקנת ציוד, הטכנאי ניגש לספק ורוכש את הציוד הדרוש בתמיכת מערך הרכש החברתי.
- מגוון דוחות לשליטה ובקרה על ההתנהלות השוטפת.
- עם סיום הטיפול בתקלה, מופק דו"ח אלקטרוני הנשלח ישירות לרשימת התפוצה של הלקוח.
- שליטה בתכנית הטיפולים השנתית המותאמת לכל אתר. הטיפולים נפתחים באופן אוטומטי במועד המתוכנן לכל ציוד.