מוקד השירות הארצי

כל קריאות השירות מגיעות היישר לתחנה הראשונה – מוקד השירות הארצי שלנו, המפעיל את צוותי הטכנאים בחטיבת השירות.
1-700-700-319

המוקד מאויש ביום בין השעות 17:00-07:30 

לאחר שעות הפעילות, השיחות מועברות למוקד הלילה אשר מפעיל מספר צוותי כוננים אזוריים ומאפשר מתן שירות ללקוחות המבקשים לקבל שירות 24/7.
במטרה להבטיח מתן שירות אופטימלי לכלל הלקוחות, המוקד עושה שימוש במערכות ממוחשבות מתקדמות, המאפשרות מתן שירות יעיל ומהיר ללא זמני המתנה, החוסך זמן יקר ללקוח.
לצורך שליטה וקבלת החלטות מיטבית, מתבצעת בקרה שוטפת על כל קריאות השירות: מועד פתיחת הקריאה, עמידה ב-SLA, סטטוס הטיפול בקריאה, מיקום הטכנאים, האם הטכנאי זקוק לעזרה וכו'.
בנוסף לפנייה הטלפונית למוקד, ניתן לבצע שימוש עצמאי באתר האינטרנט https://service.electra.co.il/, לפתוח קריאת שירות באופן עצמאי ולעקוב אחר סטטוס הקריאה. כך מובטחת ללקוחות שקיפות מלאה וביקורת שוטפת על החברה ופעילות הטכנאי.