מסופון שירות

כל טכנאי בחטיבת השירות ישנו מסופון שירות מתקדם, המאפשר ללקוחות שליטה מידית בנעשה באתר.

  • קריאת שירות: קבלת הקריאה וניהולה, כולל פתיחת וסגירת הקריאה וביצוע כל הפעולות הנדרשות (ניפוק חלקים, תיעוד המידע, החתמת הלקוח וכו'). 
  • קבלת סחורה אצל הספקים: כאשר נדרשת התקנת ציוד, הטכנאי ניגש לספק ורוכש את הציוד הדרוש בתמיכת מערך הרכש החברתי.
  • מגוון דוחות לשליטה ובקרה על ההתנהלות השוטפת.
  • עם סיום הטיפול בתקלה, מופק דו"ח אלקטרוני הנשלח ישירות לרשימת התפוצה של הלקוח.
  • שליטה בתכנית הטיפולים השנתית המותאמת לכל אתר. הטיפולים נפתחים באופן אוטומטי במועד המתוכנן לכל ציוד.